I Orrepinnabygden

Alla inlägg under juni 2010

Av Yvonne - 24 juni 2010 07:13

Önskar alla en härlig

Midsommar

  

Av Yvonne - 21 juni 2010 21:58

      


    

Av Yvonne - 15 juni 2010 10:05

Tillbaka igen här, det var längesedan mycket på grund av datan som inte ville vara med. Men nu är den tillbaka och tur att vi hade försäkring på den:)

Mycket tid har jag laggt på  Dagnys valpar som är helt bedårande. Alla valparna är inte tingade men det kommer nog seriösa, bra och fina hem till dom.


  Lite bött här!!   Kollar läget :)

  Lilla Thea som stannar kvar!!!  


Tuffing :)  Sötis!!


  Myser ;)


Alla sex mår jätte bra och idag skall hela gänget till veterinär besiktning.

En bit av vårt nya trädäck har blivit färdigt, skall bara dit sidostycken, gott att slippa en profisorisk trappa

 

Här gottar vi oss. Min son och hans tjej var också med och hjälpte till

 

Jag har trimmat en del hundar och känner att detta skall jag fortsätta med. Det är riktigt roligt. Så det var kanske meningen att jag skulle gå vidare efter 22 år på samma företag.

HejSvejs  

Ovido - Quiz & Flashcards