I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Yvonne - 11 oktober 2008 19:38

Inspirerad av Ruth funderar jag på att ha en utlottning, imorgon få ni se vad det blir. Kanske någon är intresserad

Gokväll på er


Av Yvonne - 11 oktober 2008 16:27

Namn: Yvonne Rask
Piercingar: Räknas fem hål för örhängen

Tatueringar: Nix
Längd: 159 öh
Skostorlek: 37-38
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland

Tänker du på självmord: Nej,
Tycker andra att du är attraktiv: Nej
Dricker du: Det händer
Använder du droger: Nej
Röker du: Ja
Snusar du: Har försökt..

Vilket shampoo använder du: Tror det heter Dove
Vilken parfym använder du: Hugo Boss femme
Vad är du rädd för: Att det ska hända något med någon jag älskar
Gillar du att tvätta: Gott att ha nytvättade kläder med go doft
Gillar du Berg-och-Dalbana: Höjd rädd

SENASTE..

Film du hyrde: Kommer inte ihåg
Film du köpte: ---" "---

Låten du lyssnade på: Lyssnar på allt

Låten du hade på hjärna: En jobbig som jag inte riktigt gillar I kiss a women
Låten du laddade ner: É inte det olagligt??!!

Personen du ringde: Pia

Tv program du tittade på: Canal Hits
Personen du tänkte på: Många

FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: För
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Va....nää, emot

Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..

Mat: PO;s

Låt: Der är så många

Sak att göra: Fixa hemma, sy, måla

Sport: Står över
Dryck: Vatten
Kläder: Byxor, goa T-shirts, myskläder

Film: Spänning, drama
Bil: Ford + Kia

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: "Vit lögn"

Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..

Gånger du varit kär: Riktigt kär en gång, maken 

Gånger ditt hjärta brustit:

Killar du kysst: Inte många
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hmm.. Fyra tror jag, tre ang utställning HKK en gång ett raportage om Strömmadamm

Ärr du har på kroppen: Tre

Vad/vilken: Magen + pannan

Ska bli skoj: När vardagsrummet är helt klart
Ska inte bli skoj: Med vinter och snöslask
Sparar du till: Just nu sparas det inte så mycket
Väntar du på: En vinst

Pålägg som gäller: Ägg och kaviar
Dagens dryck: Vatten

SENASTE..

Personen du fick mail av: Therese

Personen du fick brev av: SKK om CACIB
Personen du fick sms av: Maggan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: Gardiner

Du hade kul: Idag

Hur tidigt stiger du upp:Vardag 06:10

Gillar du att slåss: Nää
Vad ska du göra ikväll: Äta krabba
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Folk som tror att dom kan och vet allt, OÄRLIGHET
Var har du ont: Händerna
Använder du hårspray:  Ja det händer

Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Ingen just nu

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck:  Lars W

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Yes

Är du glad nu: Ja

Var du glad igår: Javisst

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det mesta
Stockholm är: Vackert

Göteborg är: Dit jag kan längta till
Kan du sjunga: När ingen annan lyssanr

Mer värt än guld: Min man,mina barn, mina barnbarn,min mor, min syster, vänner och mina hundar

Spaghetti eller makaroner: Spaghetti, gärna färsk

Ett land jag helst vill besöka:Thailand, igen

Sänder denna utmaning till de som vill !!!
Ovido - Quiz & Flashcards