I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Inget svar

Av Yvonne - 17 november 2008 17:49

Har inte fått något samtal från veterinären idag om Astas prover, men det kanske inte går så snabbt....men jag vill veta NU!!

Hon har lite längre mellan hostanfallen nu men det har ju hon haft ett par gånger innan också, nytt är att Asta har börjat nysa ibland, knepigt är det.

Imorse fick jag skrapa rutorna på bilen, hoppas att det fortsätter att vara lite kallt för oftast får vi ju solsken då. Och man mår bättre med en gång.

Imorgon är det avslutning på vår kurs, vi skall ha julklappsspelet, för er som inte vet så köper alla in två paket var som man lägger i en hög, sedan slår man tärning får man en sexa så är det fritt fram att välja vilket  paket man vill ha, när alla fått julklapp, tar man bort omslaget och så börjar man om fast på tid och dyker en sexa upp får man ta paket från någon annan. Brukar bli riktigt kul. Men det kan ju sluta med att någon/några inte får en enda paket...men sådant är spelet, få se om jag har någon tur.

Kommer att sakna alla dessa goa "kursare" vad skall jag nu göra på tisdagskvällarna, tur jag har er bloggvänner;=)

Och så ett litet Nalle Puh citat;

Kanin är begåvad. Och han har Hjärna. Jag antar att det är därför han aldrig begriper någonting



 
 
Cina

Cina

17 november 2008 18:52

Hoppas svaret kommer snart så hon kan få hjälp lilla Asta.

Hoppas du får en rolig kväll o att du får något paket!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

17 november 2008 19:21

Denna hemska väntan innan man får svar, hur det än blir för svar vill man veta. Julklappspelet är riktigt kul

http://Prilyckans

 
Ruth

Ruth

17 november 2008 19:51

Jobbigt att gå och vänta på provsvaren, man vill ju ha ett snabbt svar. Det är så synd om lilla Asta...
Julklappspelet är roligt, det blir många goda skratt och jubel, även sura miner, någon tar det ofta på blodigt allvar hehehe. Du får sätta dig och brodera på tisdagskvällarna, finns alltid något och pyssla med.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

17 november 2008 20:29

Tråkigt att behöva gå och vänta på svar,det hela är ju jobbigt för både er och lilla Asta.Jag har varit med om det spelet en gång och det var jätte kul.
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

17 november 2008 22:17

Det låter som ett kul spel. Hoppas du får något riktigt fint.

http://violett.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

17 november 2008 22:49

Jobbigt att inte fått svaren.
Tycker synd om Asta.
Kramar

http://Vingklippt

 
Corina

Corina

18 november 2008 10:04

Huva för att vänta ! Nalle Phu är en klok liten björn :) Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards