I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Asta

Av Yvonne - 18 november 2008 16:20

Nu ringde veterinären de första svaren har kommit från sköljningen av lungorna och det var inget farligt!!!!

Han verkade mycket förhoppningsfull på att Asta skall bli bättre, troligtvis en infektion som är mycket svår bemästrad och det har vi ju märkt

Det är några prover kvar men det tar till slutet på veckan innan dom är klara.

Röntgenbilderna dom tog i fredags visade också en förbättring, gu så skönt!!!

 Storm här idag med regn på tvären.

Skall nu innan kursen ner till stan för att köpa lite garner , har blivit så inspirerad av alla duktiga bloggare, snart är vi en hel syjunta :=)

Kram på er alla

 
 
Gerty

Gerty

18 november 2008 16:42

Det låter ju bra att det blivit en förbättring även om den är liten så är det åt rätt håll, tänk vad bra det är att blogga det trodde vi inte när vi började att vi skulle ha syjunta

http://Prilyckans

 
lillis

lillis

18 november 2008 17:45

Skönt att höra att det är en förbättring av lilla Asta nu ska du se att det går åt rätt håll fast det tar tid
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

18 november 2008 18:13

Va skönt med goda besked! Hoppas hon snart blir kry! Angående att blogga: Jag trodde aldrig jag skulle få så många bekanta runt om i landet! Det är så kul att "hälsa på" i andras bloggar och få besök tillbaka! Kramar från Skåne
p.s.Mössan är postad idag!

http://www.in-knit.blogspot.com

 
Monica

Monica

18 november 2008 21:09

Eftersom jag är ganska ny bloggvän till dej så vet jag inte så mycket om detta med Asta, men hoppas att hon kryar på sej.

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

18 november 2008 23:23

Glada besked är så roligt så jag måste ta mig ett glas vin för att fira fast det är mitt i veckan, underbart, kanske blir det en helt annan antibiotika också, kanske sulfa.

Kul att även du skall börja sticka, vi blir så peppade av varandra och det är på modet att sticka igen. Vad skall du slå till med ? Det finns så många härliga garner i dag så du hittar säkert något passande för ditt jobb. Välkommen i syjuntan !
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

19 november 2008 16:37

Skönt med ett gott besked:)
Kramar

http://Vingklippt

 
Cina

Cina

19 november 2008 18:10

MEEEEEEEEN så skönt att få läsa att lilla Asta är på bättringsvägen!

Ja nu får vi snart starta en syjunta eller stickjunta!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards