I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

MY DOG

Av Yvonne - 7 januari 2009 17:56

Igår var jag en sväng till Göteborg. På Scandinavium var det hundutställning som varade i fyra dagar. Jag hade inte anmält några hundar själv, kändes lite märkligt faktisk att bara kunna strosa runt och titta och inte ha tusen nervösa fjärilar i magen. Men ändå saknade jag det så in i vassen :)

Träffade en vännina där som hade ställt ut sin Berner Sennenhund så vi hade följe resten av dagen . Fikade,  en mugg kaffe kostade 22:- !!!! PUST

Tittade på vuxna "Ullor" är ju nyfiken på hur dom skall ställas ut.

 Gick en vända bland alla knallar, köpte tre bollar och märgben, varför vet jag egentligen inte för dom är ju betydligt billigare här hemma i affären..det gick bara av farten liksom. Man blir iallafall trött i huvudet av att vara på en sån stor utställning det är ett otroligt sårl.

Ulla har varit med i skogen idag för första gången, vi gick ingen lång sväng men det tog sin tid för vi gick i hennes takt.Klara var med som vanligt=)

Skogen är mysig

Kompisarna visar spännade saker

  Klara spanar =))

Skogsdammen



 
 
Lena

Lena

7 januari 2009 18:29

Hej Yvonne!
Ja det har rätt i,aldrig går timmarna så fort som när man sitter framför datorn.Förstår att du är trött efter allt tittande på utsällningen!hon är ju söt lilla Ulla!och vilken härlig bild när Klara spanar,hihi!
Trevlig kväll och kramen på er alla!

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Medresenärskan

Medresenärskan

7 januari 2009 18:59

Jasså du har varit på hundutställning. Min dotter brukar åka på såna tillställningar.
Nåå, såg du några stora Ullor i ringen?? Hur artade de sig då i så fall??
Ha det gott !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

7 januari 2009 19:51

Javisst, blir man sssåååå trött när man är på hundutställning!!! Jag tycker inte heller att det är billigare på hundutställningar, om man jämför med vanliga zoobutiker... Kramizar till dig, Yvonne!

//C&L

http://latte

 
lillis

lillis

7 januari 2009 19:58

Vad mysigt ni verkar ha på era skogspromenader. Förstår att det känns konstigt att inte vara med på hundutställning,
Önskar dig en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

7 januari 2009 20:29

Trollet är inte våran hund det är Carolinas hon kommer hem till oss på kollo

http://prilyckans

 
Malin

Malin

7 januari 2009 23:31

Så fina bilder,helt underbara=)
Kram o godnatt

http://vingklippt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards