I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Yvonne - 8 februari 2009 14:51

Igår låg internet nere ända fram till stax innan 20:00. Vad knepigt allt blir och så beroende jag har blivit av datorn. Något lite skrämmande..kanske.

Snö inatt, solen har nu förvandlat den till slask, jurp, jurp.

Mitt höger knä har börjat att bråka med mig, i vissa lägen gör det så ont,fy för tusan. Det är bra svullet också, ringde till sjukvårdsupplysningen och hon tyckte att jag skall ta kontakt med min vårdcentral imorgon.

Ulla är min nya trädgårdsarbetare..alla gamla torra växter som jag inte tog bort i höstas drar hon nu upp, hon har god hjälp av Dagny, bra va!!

Angående Melodifestivalen så var det inte många höjdar låtar, sedan klarade jag inte av värdinnan...ursäkta mig..

Hedvig har börjat löpa så snart skall hon träffa sin nya pojkvän.

Ha en go söndag!!


Ovido - Quiz & Flashcards