I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Yvonne - 18 mars 2009 18:04

Jag har nog blivit  "vårtrött" idag har det inte varit ork till mycket, har bara funnits till och visst är det skönt också. Min iver att alltid göra saker har fått stå tillbaka känns bra att kunna tygla den ibland. (lider ju av rastlöshet:)

Vårsolen har lyst nästan hela dagen men skall jag lägga in "lite" gnäll så har vinden inte varit så go.

Min vännina som har flyttat till Wyoming, USA, kommer att skicka mig kort på hur hon har det nu, men via "vanligt" brev. Det tar så jätte lång tid för henne att få sänt kort över nätet. Hon bor på präriern så det är lite problem med "ledningen". Jag väntar spännt!!!

Citat ordspråk "  Han vet inte allting, men han vet allting bättre"

Ha det gott alla!!!



Ovido - Quiz & Flashcards