I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Yvonne - 21 april 2009 17:49

 Igår var jag med Vilda hos veterinären för ögonlysning, fick bli snabba ryck eftersom hon har börjat löpa. Allt var OK det känns bra så nu kommer fästmannen till helgen.

Hedvig mår bra, blivit pigg igen. Äter som en häst!! Dom små växer och frodas, dom är en vecka gamla idag. Så fort det går. Nu väntar jag på att ögonen skall öppnas. Även hörslen kommer då.När dom har gjort det ser man snabbt att det blir mer liv i valplådan. Det är så mysigt att följa deras utveckling.

Redan så behöver jag ladda upp för nya 99 bilder..har jag satt in så många?!?

 Så fort jag gjort det skall ni få se bilder på gosingarna igen.

Sol idag också men på förmiddagen var vinden riktigt kall . GOKVÄLL!!!



Ovido - Quiz & Flashcards