I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Yvonne - 9 juli 2009 18:32

Hallands Kennelklubb rustar för fullt nere i Tvååker inför utställning i två dagar, 7400 hundra anmälda..nytt rekord igen. För ett år sedan bestämde jag mig för att inte längre sitta kvar i styrelsen men fortsätta med ring och socialträning och Hallands Hunden.

Så idag har jag bara varit nere en sväng  för att göra iordning för ett lotteri. Visst fasen saknar jag  allt som har med denna utställning att göra, om jag inte säger det så ljuger jag..men ibland måste man göra sina val.

****************************************

Här är en underbar bild från Padditracks New kid on the Block alias Birger och hans "lillasyster" Lilly

HUNDEN ÄR MÄNNISKANS BÄSTA VÄN ;o)

Läst överallt hos 

bloggvänner att regnet öser ner..här kom en skur inatt..sedan har solen lyst

några moln har dragit förbi. Så rätt behagligt ;O) Kommer säkert till er snart



Ovido - Quiz & Flashcards