I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Yvonne - 18 september 2009 16:57

Att vara lyckligt gift med en utbildad inredningssickare. Måste ta chansen att skryta om honomKyss Han fixar det mesta och det projektet han nu har dragit iland är vår nya trappa.

   

  Skrattande Nu slipper vi att hasa oss upp i den branta vindstrappen.

Jag har varit krasslig i tre dagar men nu känns det som jag är på gång igen.

**************************************************

***************************

Tidigt i våras köpte jag denna blomma. Jag har glömt namnet på den. Liten var den då,och har fått en mycket spartansk uppväxt pga vårt ombygge. Den har klättrat över allt och jag har väntat å väntat på blommor. Och så nu äntligen börjar det hända saker.Visst är den vacker!!!

   

   

Blomman är först ljus och sedan mörknar.Vet någon namnet? Är den perenn? Hur gör jag isåfall med den i vinter??

Go fredag på er alla där uteFlört


Av Yvonne - 18 september 2009 10:10

GRATTIS

 

på din 26-årsdag

 

Från mamma & pappa


Ovido - Quiz & Flashcards