I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Dröm

Av Yvonne - 1 februari 2010 10:35

Har haft en konstig dröm inatt; "Jag var i en större garderob och plötsligt kom det ett mindre bord farande mot mig en dörr öppnades och en dam kom ut. Hon var som ett spöke men ändå inte, snäll och trevlig..sedan var jag på en stor gård där det var massor av "återvändare" alla pratade igenkännande med mig, fixade och jobbade med lika sysslor. Dom satte sig i en bil och vinkade och försvann sakta och bilen blev tom..." Jag har inte sett någon knepig film eller något annat som kan göra att jag drömde så här. Så man kan få ihop det i drömmarnas värld  

En dimma drog in här imorse  

Vår katt Klara gillar snön och att retas med Dagny

  Fullt ös

  Jiiihaaaj

 

  Snoppet Dagny

Önskar alla en fin dag

 
 
Malin

Malin

1 februari 2010 11:09

Ibland kan man önska att man var en drömtydare:) Kanon läckra foton du fått till, klockrena:D ! Hoppas du får en bra dag! Kramar

http://mallan-88.blogspot.com

 
lillis

lillis

1 februari 2010 11:45

Så fina kort du bjuder på.Ibland så blir drömmarna så konstiga och man kan ju undra vad allt kommer i från
Ha en bra och fin dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

1 februari 2010 16:04

Ja du denna dröm har väl någon betydelse det är ju vad jag tror iallafall....men är verkligen en dåligt drömtydare. Men man kan säkert google på det.

Såååå härliga foton du lyckat fånga med kameran din!
KANON!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena "Roshultskan"

Lena "Roshultskan"

1 februari 2010 16:41

Åh, vilka fina foto på din djur =D

Det sägs ju att det går att tyda drömmarna, men jag klarade det inte...då jag en gång köpte en bok som skulle hjälpa mig med detta så gjorde den mig bara förvirrad.
Men jag tror att din dröm var en påhälsning och ett grattis till vad som hänt och kommer att hända i din värld (med valpfödslar som skett och utställning som stundar)
Kramar till dig från mig !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

1 februari 2010 16:51

Vilka härliga bilder

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

1 februari 2010 17:27

Oj, vilken dröm??? Hade du månne besök av någon/några som gått före?? Drömtydare är jag inte och inte blir jag någon heller men det var en tydligt berättad så det kanske finns någon som kan ge dig ett svar.

Fina bilder som alltid och jag gillar barnet (ängeln) i bakgrunden ...
Kram från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 februari 2010 19:45

Oj vilken underlig dröm. Ibland undrar man själv vad man får allt ifrån hihi

Vad ovanligt med en katt som gillar snö. Dom finns det inte allt för många va ;-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 februari 2010 21:16

Hej Yvonne!
Ja kan du tänka dig att nu har dom kommit.Så skönt att det är över.Man har ju varit så orolig.Hur är det med din små då?vilka super bilder du fotat,den andra bilden på katten blev jätte lyckad.Tack för att du kikat in till mig.
Ha det gött och stora kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Berit Elisabet med Kasper

Berit Elisabet med Kasper

1 februari 2010 22:37

Det där med drömmar är knepigt - ibland kan man känna att det finns någon mening med dem, nästan symbolisk, men oftast känns dom bara kufiska tycker jag.
Och ibland blir man fantastiskt glad när man vaknar och upptäcker att allt ju bara var en dröm!

En sån härlig katt som gillar snö!! Det gör minsann ingen av mina.
Inte ens Kasper, när det är så gott om den som det är nu!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Kram  Ruth

Kram Ruth

1 februari 2010 23:31

Det är många konstiga drömmar som man står frågande inför, du får köpa dig en bok om att tyda drömmar, så kan du tyda även för oss.
Ha en fin vecka vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards