I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Samlare..

Av Yvonne - 9 februari 2010 16:42

Har nog blivit en samlare. Hörde om man har mer en fem saker av något så är man det. Änglar gillar jag.Har nu 27 stycken här hemma. Tänker aldrig på att köpa fler men rätt som det är stöter man på en som man gillar och om kostnaden inte är för hög så följer hon med mig hem. Dessa tre blir jag glad av  

Denna skönhet fick jag av min mor och syster i present. Hon ger mig ro.

  Månads Änglar. Jag har bara fyra..än så länge.

 

Idag var jag i en härlig affär i Varberg, Tullhuset, där finns allt man kan tänka sig. Jag skulle kunna gå runt där hur länge som helst och bara titta. Den här tjejen satt på en hylla och fick min uppmärksamhet...hmmm..20% REA..kunde inte låta bli att köpa henne. Visserligen ingen ängel men en kul sak.

Snart kommer Gunilla. Vi skall sätta ihop katalogen till Hallands Hunden

HA DET BÄST

 
 
lillisl

lillisl

9 februari 2010 18:00

Så mycket fina änglar du har och den där tjejen gick inte av för hackor
Ha en trevlig kväll med din vännina
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

9 februari 2010 18:55

Har även jag har gillat änglar och troll (vilka kontraster hehe). Nu blir det högst sällan att nya införskaffas, det kan bli för mycket av allt plock som skall dammas och torkas.
Ängel nr. 2 är bedårande, även den nyinköpta klock-flickan.

Då har du lite att pyssla med i kväll, trevligt nöje !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

9 februari 2010 21:48

Änglar...ja det är bra att ha många änglar omring sej...då påminns man också om att dom finns "på riktigt"...när man bäst behöver dem...
Kram!!

http://margitholm.blogg .se

 
Berit Elisabet med Kasper

Berit Elisabet med Kasper

9 februari 2010 22:22

Dom där trallande jäntorna/prinsessorna/änglarna är skojiga, hihihi...
Men jag är nog ingen änglasamlerska - jag har en enda. En tavla som min då tonårsdotter nålade för länge, länge sedan, för att jag skulle ha den över min säng. Det har jag fortfarande. En barnängel. Kanske jag fotar den någon gång.

http://www.belof.se

 
Malin

Malin

10 februari 2010 00:17

Kul att samla på saker:) Själv gör jag inte det men min mor hon samlar på änglar:) Finns många fina. Kramar

http://mallan-88.blogspot.com

 
Yvonne K

Yvonne K

10 februari 2010 01:09

Så jättefina änglar, dom gillar jag verkligen. Annars är jag inte mycket för prylar. Var hittar man månads-änglar någonstans?

Ha det gott.
Kram

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Lena "Roshultskan"

Lena "Roshultskan"

10 februari 2010 12:07

Oj så många änglar du har ;o)
Den du fick av din mor och syster förstår jag ger dig ro som du skrev...den är helt underbar !!!
Hoppas att katalogarbetet gick bra =D
Kram på dig vännen !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

10 februari 2010 16:25

Det må jag säga att du har fina änglar.....tycker att änglar är mycket vackra.
Klocktjejen var ju för mysig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards