I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Helgen

Av Yvonne - 16 februari 2010 17:46

Hallands Hunden kan man gott säga blev succé  Alla var nöjda och glada. Hallands vackraste hund blev en Shih Tzu och Vackraste Veteran en Puli. Min son Johan och hans kompis Marcus lagade all mat och dom blev höjda till skyarna för att allt va så gott. Här kort på buffén

   

Kockarna

 

Efter intensiva dagar, fredag kväll - lördag från 9:00 - 23:00 och söndag förmiddag, (+ en månads förberedelser alla inköp inför mm )med Hallands hunden så var jag som helt överkörd hela måndagen. Det tar en del på en att arrangera detta + att vara värdinna hela lördagen. Men så himla roligt!!

Tyvärr har jag inte fått några kort ännu från själva tillställningen men jag hoppas att dom kommer snart.

Valparna mår jätte bra och har börjat att röra på sig lite. Igår var dom tre veckor gamla. Nu går Vilda ifrån dom små stunder.

 

 

Här är en bild på Spader, han som jag älskar popcorn  

 

Snöat här hela dagen...nu är jag redigt trött på denna vinter---längtar så till våren.


Nu skall jag ha trevligt en stund och vandra runt bland mina bloggvänner...HADE!

 
 
Monica

Monica

16 februari 2010 20:24

Det är alltid skönt när saker och ting klaffar som det ska. Din helg har säkert varit rolig och buffén ser väldigt god ut.

Så fina kort på valparna......söta som sockervadd *ler*

Ha en bra kväll!

Kramizzar

http://violett.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

16 februari 2010 21:30

Men kära nån ... så goa valpar. Åhh, vad jag blir sugen att hålla dem. Så söta !!!
Skönt att det blev lyckat och då spelar det ingen roll om det är jobbigt. Lite trött efter vittnar om att man lagt ner sin själ i det.
Kram på dig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

16 februari 2010 21:31

Awe vilka söta valpar:) Härligt kort på spader, hihi popcorn är gott de^^ Kramar

http://mallan-88.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

17 februari 2010 07:28

Dom där hundraserna du nämnde har jag nog aldrig hört talas om!

Buffén såg riktigt god ut

Men oj vilka söta valpar. Dom vill man gosa med när man ser dom hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lillisl

lillisl

17 februari 2010 07:30

Så skönt att allt klaffade. Buffen ser så god och smarrig ut,förstår att dom fick mycket lovord för maten
Så söta dom små grynen är och Spader är oxå mycket fin
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

17 februari 2010 10:04

Vilket fantastiskt mat bord, vilka duktiga killar, så mycket färger och grönt. Valparna är bedårande söta med sina runda mörka ögon. Så Spader gillar poppkorn, håller med , det är gott. Hundarna älskar det också.
Ha en fin dag !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

17 februari 2010 15:47

Vad skönt det måste kännas för dig att helgen blev så lyckad! Maten ser verkligen god ut Duktiga kockar också.
Vilken liten goding till valp - man smälter fullkomligt!
Spader anser nog att popcorn är som vilket annat frö som helst. Lite fluffigare och lättare att äta bara;)
Varmaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards