I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Munkagårds Gymnasium

Av Yvonne - 14 augusti 2010 10:26

Härom dagen så tog Anita och jag en promenad på Munkagård. Underbart att vandra runt bland alla planteringar och dungar med träd av alla konstiga slag.

           

Klicka på bilderna!!!

Har nu packat allt inför resan till Oslo. Monika och jag mellanlandar på Nordby Motell och fortsätter tidigt imorgon bitti till utställningen Norsk vinnare. Det skall bli roligt att komma ut lite igen.

GO HELG  

 

 
 
lillis

lillis

14 augusti 2010 11:25

Så mycket vackra kort du visar. Hoppas att det går bra i Norge, håller tummarna.
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 augusti 2010 13:04

Ja det är inte varje dag som vädret ger möjlighet till promenixer så man får passa på mellan skurarna. Nu är det molnslöjor så jag hoppas det stannar därvid.
Önskar dig lycka till i Norge, spark, spark i rumpan.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anne

15 augusti 2010 00:23

Så söt hon är lill-tjejen. Måste berätta att jag ska bli mormor,vårt första barnbarn!! :-D
Får inte skriva om det på facebook,så jag skvallrar här ;)Lycka till i Norge!! Kram!

 
Lena

Lena

15 augusti 2010 13:51

Fina bilder så mysigt det ser ut där.
Lycka till i Norge nu!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards