I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Yvonne - 16 januari 2010 10:56

Har fått svar på en jobb ansökan, 70 st personer skulle dom ha, över tusen sökande..puusst. I lilla Varberg !!!! Som ni förstår fick jag inte något arbete där.

Men detta fick mig ändå att vakna upp och sluta gå runt och tycka synd om mig själv...så..

Lite idéer börjar spira i min hjärna som har varit innehållslös ett tag nu. Fick en bok jag beställt från Skaparglädje, Tildas hus och blev inspirerad igen. En häst har jag börjat sy, får se hur den blir. Tankar på att börja teckna och måla igen har också dykt upp, kankse på beställning som jag gjorde för många år sedan. En liten gårdsbutik drömmer jag också om. Sälja egna saker och kanske köpa upp lite udda ting till försäljning. Trimning av hundar kanske litet hunddagis.....


Tack för alla fina inlägg ni skall veta att det värmer  


 

"När du vandrar runt en dunge lärkträd för att spåra någonting, se då till att det inte är dina egna fotspår du följer efter"

Citat; Nalle Puh


Ovido - Quiz & Flashcards