I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Yvonne - 11 december 2011 15:40


Ovädret har bedarrat och det känns lugnt nu. Solen har till och med visat sig hela eftermiddagen och det blev genast lite ljusare än de gråa dagar som varit.

Varit och hälsat på mamma på det korttidsboende hon är på nu. Jätte fint var det där och riktigt go personal. Mamma är också piggare och inte alls så förvirrad längre, känns så skönt.

Igår höll jag och en annan tjej i ringträning inför Mydog i januari.  Bra att vara två så fick jag också en chans att träna lite. Jag hade med mig Babsan hon är ju alldeles för ung för januari utställningen men man skall börja i tid och hon skötte sig jätte bra. Kan säga att hon har ett steg så man blir alldeles lyrisk.

Min papegoja, Spader, ropar nu även på henne. Han är en riktig pratkvarn och man får passa sig för vad man säger för han är otroligt snabb på att härma :)

Har nu börjat få julstämning blev ännu mer nu när grannarna har satt upp en jätte fin belysning till deras

flaggstång!!

Sedan är det ju fullmåne nu hittade denna bild på FB, visst är den härlig!

 

Önskar er en mysig 3;e Advent!!



 


Ovido - Quiz & Flashcards