I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Städning

Av Yvonne - 15 oktober 2008 15:47

Städax..med blandade känslor ett sådant där måste. Men väl igång är det rätt trevligt, fint, rent och med såpa doft.

Min papegoja Konrad älskar när jag dammsuger han visslar aldrig så grannt som då. Sedan är han mycket uppmuntande herre, när man sliter och håller på känner man sig ju inte så fräsch men Konrad busvisslar på mig!!!Och allt går lättare. Triddeli trallala

TITTUT

 
 
Ruth

Ruth

15 oktober 2008 16:21

Vilken Charmör, han har verkligen glimten i ögat, busvissla åt gamla tanter, hmmmm. Han är för goer din lilla Konrad. Vistas han fritt i huset och nyper hundarna i pälsen, är han vingklipt, hur gammal är han, hur länge har du haft han, är han pålitlig, vad tycker katten om han ???
Skriv och berätta, är väldigt intresserad och nyfiken av mig hahaha.. Kram på dig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

15 oktober 2008 18:04

Vad stilig Konrad är. Det är stil på den herren som busvisslar på matte. Är Asta piggare?
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

15 oktober 2008 19:25

Oj vilken stil Herre det var här då. Klart han ska vissla efter vackra damer...;))

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards