I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Yvonne - 1 december 2008 16:04

Idag får min son Martin sin nya lägenhet, vad han har väntat!!!! Grattis till dig, snart kommer vi upp och hjälper dig fixa!!

Var i Lund igår och hälsade på min dotter, Helena. Jag kan säga att jag inte var den enda som besökte den staden, det var ju den 30/11, Kung Karl 12, dödsdag. Då skall det demonstreras....har aldrig sett så mycket poliser, tur var väl det för senare på eftermiddagen hade det blivit turbulens. Ni har säkert hört om det via tidningar eller nyheterna

 Så jag valde ju fel dag att åka ner, vi åkte till Nova Lund ett köpcentra och lullade runt en stund. Sedan bjöd dottern sin mamma på lunch, jätte gott. Vi hade en mysig dag ihop.

Inga kort blev tagna tyvärr.

KLara följer med på nästan alla skogspromenader nu mera. Hon tycker tydligen det är jätte kul . 

 


Ovido - Quiz & Flashcards