I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 31 december 2008

Av Yvonne - 31 december 2008 12:06

 

2008 har haft både sorg och glädje stunder. Lite om det;

Min pappa gick bort 11 maj, jag saknar dig så men vet att du sitter i din himmel och vakar över oss.

Vi hade tre helt underbara veckor i Thailand. Dit önskar jag mig tillbaka. Värme, underbara människor och ett otroligt vackert land.

Mina barn, barnbarn och svärdotter har det gått bra för, älskar er!!

Det har gått mycket bra för mina hundar i utställningsringarna, Vilda,Nordisk vinnare-08,ett CERT i Sverige och två CERT i Danmark + Cacib. Ada, Svensk vinnare-08 Nordisk vinnare-08, Svensk och Dansk Champion.Tre CACIB. Alltid roligt att ställa ut hundar men det blir ett extra + när det är ens egen uppfödning :)) Ada fick fyra fina hanvalpar. Nya goa valpköpare!

Hedvig tog sitt andra CERT. Dagny flyttade in. Vi köpte husvagn:)Regnig sommar:( 


Riktigt "gamla" vänner har hört av sig..:))

Börjat blogga, jätte roligt och fått härliga bloggvänner!!!!

Har gått uppfödarutbildningen och träffat så härliga kompisar, vi kommer fortsätta att träffas, kan liksom inte vara utan varandra:))

Jag har äntligen lärt mig att markera att jag tar inte  skit, kände mig mycket tillfredställd efter det beslutet.

Jag har fått en ny god vännina som tyvärr är sjuk nu. Min NYÅRS önskan är att du snart är frisk

 Lämnar inga Nyårslöften.....javisst ja det var ju dom där extra kilona...och så rökningen...

 Nu står ett helt orört nytt år framför oss! Från mig till er, är att alla får ett riktigt HÄRLIGT, UNDERBART, ROLIGT NYTT ÅR!!


Ovido - Quiz & Flashcards