I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Titta det snöar...

Av Yvonne - 4 februari 2009 18:22

Nu i eftermiddag började det snöa, så nu är det vitt och fint ute.

Ulla gillade den nya bekantskapen, tittade först lite undrande men sedan så satte hon näsan i det kalla vita och allt var bara kul.

 Igår var SVT Västnytt, filmade och interjuvade lite på jobbet. Det var mest om besiktningar...va annars!?! Som tur va så var dom aldrig inne hos mig på kontoret. Är ju ingen linslus...

Mina sex små hundar har idag blivit "avsmakare" av Purina, Proplans mat. När dom ätit det i en månad skall vi, hundarna å jag :) lämna svar på enkät om hur  maten smakade och  en massa andra frågor. Så vi får slå våra kloka ihop då.Sedan är ju Gratis alltid gott ;-))

Mycket jobb med Hallands Hunden, men det går framåt, betar av lite varje dag.

Ulla möter snön för första gången

 
 
Malin

Malin

4 februari 2009 18:45

HIhi kul med lite snö,eller kul vet jag inte men kul för hundarna:)
Hoppas vi dock inte får me snö,så du får gärna behålla den *Fniss*
KRamar

http://malin-1988.bloggspace.se

 
Cina

Cina

4 februari 2009 18:58

OJ HIMMEL O PANNKAKA så stor ULLA har blivit!
Hoppas inte ni får så mycket snö för nu vill vi ju ha VÅR eller hur!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

4 februari 2009 19:47

Nämen snöar det, Ulla? Oj, då har du fullt upp med att busa upp förstår vi..! Eller hur...?

Kramiz

//Latte, med matte

http://latte

 
Corina

Corina

5 februari 2009 09:12

Här har det snöat under natten, kommit någon decimeter kallsnö. Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 februari 2009 22:41

Vilken upplevelse för Ulla med snö och så roligt att det även går att slicka det i sig. Mera snö väntas komma i natt.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards