I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Yvonne - 1 augusti 2009 18:31

PO började i slutet på denna vecka och sätta upp inner taket i vår utbyggnad. Igår, när han nästan var klar såg han att vi har vattenläckor på båda sidor av utbygget. Vattnet har letat sig ner i  ny isolering och ner i nybyggda stommar och golv. Va ..........n

Det ljusa är torr isolering resten är genom blöt..

...............jag har iallafall idag gjort en stor bedrift , höjdrädd som jag är har  jag tagit mig upp på denna ställning och målat. Vill också berätta att det är ett visst gung i ställningen..men tittar man bara på sin pensel och knappt tittar ner när man tar ny färg så går det.






Här uppe har jag också varit.

Tråkigt med alla preseningar som hänger över taket..ser ut som ett gammalt övergivet skepp..det har varit så här nu i 4 veckor.

GO LÖRDAG PÅ ER!!!



Ovido - Quiz & Flashcards