I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Yvonne - 9 augusti 2009 17:29

I fredags åkte jag och min vännina ner till goa valpköpare i Skåne.TUSEN Tack för go mat och nattkvarter!!!!! Nästa gång jag kommer så hoppar jag i ;O)

Upp tidig morgon för att fortsätta till Ronneby. Tack vare en GPS hittade vi fram. Upp med tält och stolar..sedan var vi beredda  inför utställningen.Charka Red Artemis, Hedvig,CERT, CACIB och BIM och blev SVENSK CHAMPION, Braids Xanté   fick CERT,CACIB och BIM.

Min vänninas hane tog  även han CERT CACIB och BIM, Braids Trick and Treat, Emil .

När vi packade ihop alla våra saker kom det fram en fotograf  och en journalist från Blekinge tidning..alla vi fem, tre hundar och vi två mattar, blev fotade :O) Så imorgon är vi med i Blekinge tidning!!

Från "Sixtens" trädgård





Ovido - Quiz & Flashcards