I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Yvonne - 11 november 2011 15:50

Veckorna bara rusar fram redan fredag igen. Det är lite otäckt tycker jag det gäller att ta till vara på varje dag och njuta.

Morgonen började med ett besök på mammografi bra att det finns men hua ingen rolig upplevelse, ajaj.

Sedan har dagen rullat på med att fixa hemma ett underbart väder har det varit. Jag tycker verkligen om hösten när det är hög luft några +grader och en härlig sol som faktiskt värmer lite fortfarande.

Imorgon skall jag på en liten inoff här i Varberg. Thea är ju redan bra meriterad men det är aldrig dumt med träningen och för min del träffa goa vänner.

Hittade denna bilden på nätet; jag hoppas att jag inte kommer att råka ut för detta.... 

 klickbild

Önskar er en go fredag 

       

Ovido - Quiz & Flashcards