I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Yvonne - 14 november 2011 16:19

Igår, söndag, gjordes det inte många knop. Kände mig som jag skulle bli förkyld så jag latade mig bara. Såg en massa repriser på Tv 1 som jag hade missat. Knepigt när jag har en sådan slappardag känner jag mig nästan som en bov för att jag inte har fixat med något.....

Idag är alla förkylningstendeser som bortblåsta, gott. Varit på jobbet och klipp en underbar Shitzu. Det tog lite längre tid än vanligt med henne för hon ville helst kramas och pussas idag 

Babsan är med på trimmet en bra social träning för henne. Hon är en stabil tjej som tar allt med ro. I torsdag så hade jag en blanding med pudel/schäfer och honom brydde hon sig inte alls om. 


  

Doris öga blir bättre för varje dag med hon "hatar" ögon dropparna som hon skall ha 4 ggr/dag. Lite av en kamp blir det mellan henne och mig.

Go kväll    

Ovido - Quiz & Flashcards