I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Ulla

Av Yvonne - 17 december 2008 18:11

Idag är en grå och trisst dag med äckligt duggregn, gör ingen gla´

Har haft bilen på service idag, dom hade även tvättat bilen för mig, fick det i julklapp av dom:)

Har börjat sy på en munktröja till ett barnbarn, det skall också bli brodyr på, naturligtvis, med Hello Kitty.

Här är några nytagna kort på min "lilla" Ulla. Hon blir sex veckor på fredag.


 

 
 
Monica

Monica

17 december 2008 18:20

Kolla i min blogg, du har fått en utmärkelse av mej

http://violett.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

17 december 2008 19:45

Såååå söt hon är lilla Ulla spännande med ny ras

http://Prilyckans

 
Ingen bild

Martin

17 december 2008 20:09

Herregud vad söt hon är mossan. Jag kommer att kidnappa henne sen när jag kommer ner ;) Hon får bli boråsbo

 
Medresenärskan

Medresenärskan

17 december 2008 21:48

Hej Yvonne och hej lilla Ulla. Det är samma idag .... jag gillar Ullas rynkor. Oj, vad jag beundrar henne. Skall bli kul att följa henne till full storlek.
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

17 december 2008 23:24

Super gulliga foton på en söt liten hund=)
Kramar

http://vingklippt

 
lillis

lillis

18 december 2008 07:18

Vilket litet charm troll lill Ulla är, ska bli roligt att följa henne och se hur hon växer
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

18 december 2008 10:11

Väldigt söt som liten valp men tyvärr inte som stor tycker jag! FÖRLÅT!!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yammi

18 december 2008 17:50

Hej!

Vilken söt en! Förstår att du läängtar till dagen ska komma å få hem henne. Undra vad dina småttingar kommer att säga? Hoppas allt går bra. Lycka till!

Kram

 
elisabeth

elisabeth

18 december 2008 18:24

Tråkigt att du kände dig lite krasslig, men vi kanske ses i helgen någon dag...den blivande hussen får ju komma och klämma lite på den lilla fröknen oxå :)
Igår så var hon ute för första gången...ojojoj sååååå spännande !!! dom yrade omkring som små rumpnissar :) en drog iväg ja och det var Gunnel naturligtvis ;))

Ulla skickar kryapådig pössar till sin blivande matte :)

Kram Elisabeth

http://www.bordeauxdogue.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards