I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Helena

Av Yvonne - 19 december 2008 18:46

STORT GRATTIS till vår Dotter som idag har fått reda på att hon får

MAX restaurangen Ullevi, Göteborg.  Från mycket stollta föräldrar!!!!


Har idag varit på GEKÅS och köpt de sista julklapparna, sent som vanligt.

Det gick fort för det var inte alls många fler än jag där. Blev inte påkörd en enda gång av någon kundvagn, rätt ovanligt!!

Köpte oxå till "lilla" Ulla. Matskål, rosa, storlek större, leksaker, rosa, storlek större och ett jätte fint läderhalsband, storlek större...

Martin och barnbarnet är här den här helgen, så nu skall jag rå om dom.Vi skall ha räkfrossa.

Önskar alla en mysig fredag

 
 
Cina

Cina

19 december 2008 20:49

Kan bara säga GRATTIS O LYCKA TILL HELENA.

Ja det förstår jag att du måste köpa modell större till just nu lilla vove...=))

Ha en mysig kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

19 december 2008 21:10

GRATTIS till eran dotter Helena
Önskar er en mysig kväll med Martin och barnbarnet
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

20 december 2008 06:56

Grattis till Helena:) vad kul!
Hoppas ni får en bra helg.
kramar

http://vingklippt

 
Gerty

Gerty

20 december 2008 22:53

GRATTIS GRATTIS TILL HELENA

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards