I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Snö

Av Yvonne - 19 februari 2009 18:31

Små lätta snöflingor har dalat ner hela dagen, så nu har vi det vintrigt.

Hundarna tycker det är kul, dom borrar  näsorna i snön och får allihopa vita mustascher:))

Det gick snabbt idag på röntgen, var där ca 7:45 gick därifrån 8:10. Knät röntgades i alla vinklar och jag fick vara lite av en gymnast. Får se vad svaren blir, har ju inte lika ont längre men det är något som känns knepigt.

Har haft en bra dag på jobbet, vi planerar  för en fest för två av våra killar som går i pension den 27/2. Jobbigt när goa arbetskamrater slutar kommer att kännas riktigt tomt efter dom.

Min dator fick ett litet spel här i em varande för fel.

Jag har fått lite mail med "roliga" filmer, kommer inte att öppna några sådana mer. Kan ju vara lite "skräp" med dom.

 Ett kvälls citat:

Var dig själv. Alla andra är upptagna

Kram på er


 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

19 februari 2009 19:48

Jaa, det var så sant som det var sagt !!! Var dig själv för alla andra är upptagna ..

Jasså, ni har fått snö. Vi har ingen ny snö fått men det är en snål isig vind, och RÅKALLT. Värmer mig med brasa men fryser ändå. Hoppas på våren och vårsolen.
HA det gott!!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 februari 2009 21:17

Vi har också lite pudervitt, men det är klart, skall det delas med flera så blir det ringa. Började snöa ymmigt vid 5 tiden, men det var kortvarigt. Hundarna gillar att vara ute, men fryser om tassarna, dom har inga skor, har glömt köpa det hmmm.
Hoppas det ser hoppfullt med ditt knä, så du slipper drass med plågor i framtiden.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

19 februari 2009 21:30

Härligt citat:-) Och har ni mycket snö? Inte vi... Inte alls mycket här, rättare sagt! Nu börjar vi gäspa... Det är nog dags för sängen!

Kram, krrrraaaammm

//C&L:-)

http://latte

 
Malin

Malin

19 februari 2009 22:04

Kikar in för att önska min vän en trevlig kväll.
kramar

http://malin-1988.bloggspace.se

 
Lena

Lena

19 februari 2009 22:29

Hej!
Ett bra citat.Mysigt att ni fått lite vitt på backen.Hoppas det är bra med ditt knä.
Nu är jag så trött efter målningen,så jag måste gå och lägga mig!
Ha det bäst!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
lillis

lillis

20 februari 2009 07:04

Hoppas att snön får ligga kvar hos er ett tag
Citatet var fint och stämmer verkligen in.
Ha en bra och fin dag
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

20 februari 2009 12:41

Nix Wanilla har inte startat sitt löp ännu men det borde faktiskt vara dags nu snart.
Ha enhärlig fredag !

http://wanilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards