I Orrepinnabygden

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Data-krasch

Av Yvonne - 14 september 2009 11:53

Min dator har slutat att fungeraGråter  MIn man har lämnat in den i dag där vi köpte den.Kanske dom kan fixa den där om inte så sänder dom iväg den och då blir vi utan dator ca 3 veckorRynkar på näsan HJÄÄÄLP!!!

Så om någon vill nå oss skriv genom denna blogg

Igår var jag på utställning med trevligt sällskap  vi hade en jätte fin dag. Dagny blev andra bästa tik med CERT. Padditracks No Tittle-Tattle (petit brabancon) vann sin klass och slutade som fjärde bästa hane. DKUCH Padditracks Man in the Moon (griffon bruxellois) blev tredje bästa hane. GRATTIS till mina goa valpköpare!!!!!

Ha det gott!!!!!



 

 
 
lillis

lillis

14 september 2009 13:12

Grattis till Dagny.Fy vad tråkigt med datorn hoppas att det löser sig snabbt
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
Corina

Corina

14 september 2009 13:44

Skrik och panik ! Fy så trist med havererad dator. Jag måste ha haft en himla tur (ta i trä) för jag har aldrig råkat ut för detta och hoppas slippa i framtiden också. Hoppas lagningen ska gå snabbt. Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 september 2009 20:59

Så tråkigt med dessa datorer,dom ska bara funka,hihi!!Och grattis till certet!jättekul!hoppas du kommer tillbaka snart.
Kram vännen och ha det så bra!din blogg är så fin nu!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Maysan

Maysan

14 september 2009 21:38

Vilken snygg toppbild du fått till din blogg. Tråkigt när datorn inte funkar får hoppas på att dom kan fixa det utan att behöva skicka iväg den. Ett stort GRATTIS till Dagny. Kram

http://maysan59.spaces.live.com

 
Berit Elisabet  med Kasper

Berit Elisabet med Kasper

14 september 2009 22:40

Läskigt så det förslår, minsann!!! Kanske tre veckor utan dator. Nä, hoppas verkligen dom kan fixa det på första inlömningsstället. Snabbt!!
Jag håller tumme och Kasper tass!

Och så en extra liten klapp till fina Dagny!

http://www.belof.se

 
Ruth

Ruth

15 september 2009 09:19

Jag tillhör också den skaran som aldrig (knack, bank) har haft en krachad dator på mina 20 år drygt i dator världen.
Roligt att det gick så bra på utställningen, GRATTIS !
Hoppas du snart är tillbaka med en egen dator.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

15 september 2009 11:07

En bra dag på utställningen igen GRATTI GRATTIS

http://prilyckans

 
Ingen bild

Anne Engel

17 september 2009 03:20

En härlig dag på Sofiero,så kul att träffas. Vi blev nog trötta för vi hamnade i Småland på hemvägen!!
Ännu ett grattis till era fina hundar!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 6 april 2012 17:57


 

Av Yvonne - 11 mars 2012 13:13

Igår firade vi våra födelsedagar. Började med god mat på Laxbutiken i Falkenberg och sedan vidare till Falkenbergsrevyn. Revyn var så bra full fart hela tiden med jätte duktiga artister och det var längesedan man fick skratta så mycket :) Sedan åkte ...

Av Yvonne - 8 mars 2012 16:36

Snöat inatt kom nog ca 5 cm men det har töat bort det mesta nu. Nu skiner solen så fint och fåglarna kvittrar i kör. Idag tog jag ledigt och for ner till min frissa, håret växer som ogräs men nu är jag kortklippt igen och känner mig fräschare :)...

Av Yvonne - 4 mars 2012 12:29


Igår så fyllde min man år. Vi åkte till Borås och firade det ihop med vårt barnbarn Olle som fyllde år i veckan. Mysigt hade vi det fick jätte god Cheescake som Anna hade bakat. Fortsatte firanden hemma på kvällen med Kinamat.   Hedvig löper så n...

Av Yvonne - 29 februari 2012 17:23


Härligt väder idag trots att solen har gömt sig bakom molnen. Nu drar det in en tjocka dimma  rätt typiskt här nära havet. Sitter och väntar på  två  mycket goa vänner som snart kommer hit. Vi skall försöka oss på att göra utställningskoppel i makr...

Ovido - Quiz & Flashcards