I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Yvonne - 19 september 2008 15:29

Förberedelser

Inför utställning imorgon Ballerup Danmark. Skall ställa ut Vilda, trotts att man har hållt på med detta i ett antal år, ca 22 år, får jag ingen riktig struktur på packandet men det är kanske det som skall höra till. Det ända som egentligen är viktigt är ju alla hennes papper och det som skall med för att hon skall må bra. Sen att jag alltid har samma problem vad jag skall ha på mig är ju en struntsak...eller?

PO följer med mig så vi hoppas på en riktigt härlig dag

Har inte fått ordning på min gästbok ännu, hittat den men får den inte på plats igen, hittade en ny jätte snygg fixade å grejade med den så gick inte den heller att länka in..då skulle man ha något IFRAME om den skulle synas, nu lägger jag det till nästa veckas göråmål.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards