I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Yvonne - 28 september 2008 15:17

Söndag

Söndag igen en helg går fort, Martin och Olle har åkt hem, PO arbetar, jag har börjat trimma Ada men det går trögt..vet ju att hon måste bli klar skall ställas ut på lördag i Kongsvinger, Norge.

Fick SMS från Lea ägare till Padditracks My Little Sunshine är på utställning och blivit BIR, nu snart skall hon i Stora ringen, håller alla tummer

Garbo, Tibetansk Spaniel, som flyttat till Maj-Lis och Bengt har nu jagat 2 älgar!!! Älgarna var nära deras hus och Garbo är borta 5-10 min, ny jakthund!!!!!

Det funkar tydligen inte att kommentera mina inlägg, det får bli veckans jobb, får kanske fixa en ny!!

Sänder alla mina tankar till två vänner som miste sina hundar igår jag vet hur det känns hur det svider och värker i hela kroppen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards