I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Yvonne - 25 september 2008 15:20

25 SEPTEMBER

Efter jobbet tog jag en sväng in till blomsteraffären och köpte härliga blommor till vardagsrummet sedan hemåt glad ihågen, känns som sommar vilket väder!!!

Nästan det första jag gör, efter ha hälsat på mina vilda och glada hundar..vilket tar en stund, slår jag på datorn för att se om jag fått några meil....jojo vad möts jag av..1695 st..Mail Delivery System Undelivered Mail..Postmasters och annan skit........var kommer de ifrån!!??? Har haft så här par gånger..trotts junk-filter...blir galen. Men trotts kramp i fingret efter allt som jag klickat till skräppost slås jag inte ner, nu skall fönstren bli fina och rena

Så sant som Nalle Puh ordade, Ingen kan vara nere med en ballong!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards