I Orrepinnabygden

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Yvonne - 20 september 2008 15:28

DANMARK

Lycklig...jätte glad!!!

Nu är vi hemma efter en jätte lyckad dag i Danmark! Lyckliga och något trötta! Att få träffa goa valpköpare som Ann & Harri vad kan vara bättre!!! Ann och Spencer, Padditracks Man in the Mooon, fixade CERT R-CACIB och 2:a bäste hane! GRATTIS. Vår Vilda. Padditracks Million Dollar Baby tog BIR CERT + CACIB.

Av Yvonne - 20 september 2008 15:27

Höstdag

Idag är det en sån riktigt härlig höstdag!! Har haft besök av min svärdotter Therese och mina goa barnbarn Wilma och Albin, Wilmas kompis Fanny var med också. Wilma och Albin älskar hundarna,och det är ömsesidigt för alla hundarna vill bara var runt dom det är så gott att se!! 

PO arbetar hela dagen, han kommer väl vara helt slut när han kommer hem.

Har försökt igen att få min gästbok på hemsidan men det är något helt galet jag gör eller har glömt att göra för det funkar inte, nu hoppas jag på att "knasmaggan" kan hjälpa mig hon är en fena på det här eller finns det någon där ute som kan ge mig en ledtråd på hur jag skall göra??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards